POSTNL

Veilig en snelle verzendingen

TOP SERVICE 7 DAGEN PER WEEK

Snelle en persoonlijke service

14 DAGEN BEDENKTIJD

+ 14 dagen retour

GROOT ASSORTIMENT

Ruim 700 artikelen op voorraad!

FAQ Veel Gestelde Vragen

Hoe Werken Onze Beoordelingen?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt betalen per:

* iDeal

* Overboeking

* Paypal

* BitCoin

* Visa

* Mastercard

* Maestro

* Achteraf Betalen

* Sofort Banking

* Mister Cash

* ING Pay

* Giro Pay

* EPS

* Contant betalen – alléén voor leveringen binnen Apeldoorn

Wat zijn de bankgegevens van Peccati Di Gola?

KNAB Bank

IBAN: NL22KNAB0720312876

t.n.v. Peccati di Gola

Kan ik bij jullie inkopen als bedrijf?

Ja, U kunt de bestelling plaatsen en uw bedrijfgegevens invoeren. Voor enkele producten zijn er speciale prijzen die niet online vermeld staan. Neem daarom contact op.

Is het elektronisch betalen veilig?

Ja, het elektronisch betalen is veilig. Wij werken samen met Buckaroo ( www.buckaroo.nl ). Buckaroo is gespecialiseerd in veilig online betalen.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief verzendkosten en BTW?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten en inclusief BTW.

Hoe komt het dat jullie prijzen zo laag zijn?

Peccati Di Gola is een eenmanszaak waar gefocused wordt om alle omkosten zo laag mogelijk te houden. Op deze manier kunnen de laagste prijzen aangeboden worden. “Mission” van Peccati di Gola is vooral om Italiaanse producten op de Nederlandse markt te brengen met (bijna) “Italiaanse prijzen”. Winkelen bij Peccati Di Gola: je bespaart zonder aan kwaliteit in te leveren 🙂

Kan ik mijn bestellingen ook telefonisch of via e-mail doen?

Ja, bestellingen mag u ook telefonisch of per e-mail doen als u dit graag wilt, wij zullen dan de bestelling voor u plaatsen. Let op dat als wij de bestelling voor u plaatsen dan kunnen wij als betalingsmethode alleen “overboeking” aanbieden of “contant betalen” bij ophalen en/of levering in Apeldoorn.

Ik zoek een Italiaans product maar dit verkopen jullie niet, kan ik wellicht dat wel via jullie bestellen?

Ja, neem gerust contact met ons op en wij zullen onderzoeken wat er mogelijk is.

Sturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij versturen standaard naar alle landen van de EU, deze landen kunt u daarom zelf selecteren bij het afrekenen. Als u een cadeau wilt sturen naar buiten EU of als u zelf buiten de EU woont dan kunt u met ons contact opnemen, dan zullen wij u vrijblijvend een offerte op maat doorgeven.

Wil je een bestelling plaatsen voor een ander persoon?

Absoluut! Op de Checkout-pagina, waar je al je gegevens invoert, kun je eenvoudig het vinkje plaatsen naast de optie “Verzenden naar een ander adres?”. Hier kun je moeiteloos een alternatief afleveradres invoeren.

Ik heb een vraag voor iemand van de webwinkel, hoe kan ik die het beste stellen?

Uw vragen kunt u stellen via e-mail, dat is: [email protected] U krijgt binnen 24 uur antwoord op uw vragen, ook tijdens het weekend. Vragen mogen echter ook telefonisch of via WhatsApp worden gesteld via nr: +31 (6)44244239. Bij geen gehoor kunt u de voicemail inspreken. U wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld. Per post kunt u uw vragen natuurlijk ook stellen. Het kan dan wel wat langer duren voordat u antwoord krijgt. U kunt uw vragen opsturen naar: Peccati Di Gola, Sluisoordlaan 339, 7323 EN Apeldoorn

Waar vind ik de contactgegevens van Webwinkel Peccati Di Gola?

De contactgegevens staan vermeld op elke pagina, helemaal onderin:

Peccati Di Gola

Sluisoordlaan 339

7323 EN Apeldoorn

Mobiel 06 44244239

Email [email protected]

Kan ik ook vragen stellen over de producten zonder dat ik dan meteen verplicht ben om ze ook te kopen?

U bent absoluut niet verplicht om artikelen te kopen en alle vragen zijn van harte welkom!

Wanneer kan ik de webwinkel telefonisch bereiken?

Vanaf Maandag t/m Vrijdag van 09:00 t/m 20:00 via mobiel 06 44244239. Bij geen gehoor kunt u de voicemail inspreken. U wordt altijd teruggebeld.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Zogauw een bestelling geplaatst is krijgt u binnen 5 minuten een bevestiging via email. Mocht dit niet het geval zijn dan is waarschijnlijk het door u opgegeven e-mailadres niet correct of de email is in uw Spam inbox terecht gekomen. Neem in beide gevallen contact met ons op via [email protected] of bel 06-44244239.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen met PostNL. Door middel van verzending per PostNL beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling. Middels track en trace kun je te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt. Tevens kunnen we ervoor kiezen om met DHL te versturen, vooral in het geval van zwaardere pakketten.

Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, nadat wij uw bestelling verzenden ontvangt u van ons een tracking nummer waarmee u de bestelling kunt volgen bij de site PostNL ( http://www.postnl.nl ). Als we via DHL versturen dan krijgt u ook een email met de track en trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren kunt u het beste zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice (mobiel 06-44244239).

Wanneer mag ik mijn bestelde producten verwachten?

We streven er naar om uw bestelling binnen twee werkdagen naar het door u opgegeven adres te versturen. Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven bij uw bestelling. Houd er echter wel rekening mee dat er tussen 9.00 uur – 17.00 uur iemand thuis moet zijn die het pakket in ontvangst kan nemen. De webwinkel van Peccati Di Gola is zo ingesteld dat producten die niet op voorraad zijn niet besteld kunnen worden. Mocht er toch een product onverwacht niet op voorraad zijn, dan wordt er z.s.m. contact met u opgenomen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu ?

Afhankelijk van de waarde van de product mag u het verkeerd geleverde product houden en wij sturen de juiste bestelde producten na. Neem in ieder geval contact op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunt u terug vinden op de “Verzendkosten en Methoden” pagina.

Ik heb een product gezien op de webshop en wil graag meer informatie?

U kunt contact opnemen met de klantenservice op mobiel 06 44244239 of een email sturen naar [email protected] !

Bestaat er een bedenktermijn (herroepingsrecht)?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, daarna heeft U nog 14 dagen tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. De retour verzendkosten zijn voor uw rekening en worden dus niet vergoed. Wij adviseren om het bonnetje van PostNL goed te bewaren.

Na ontvangst van de retour goederen zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Heb je een kortingscode en wil je die gebruiken?

Zeker! Vul eenvoudigweg je kortingscode in bovenaan de bestelpagina. Klik op de tekst ‘Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen’, en het veld voor je kortingscoupon verschijnt. Voer je code in en klik vervolgens op de knop ‘Waardebon toepassen’.